Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Regulamin

Regulamin

  

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

 

 

 

Regulamin zawiera informacje m.in.: o sposobie złożenia zamówienia i zawarcia umowy sprzedaży, sposobach dostarczenia produktów i płatności dostępnych w sklepie internetowym, jak również warunki i sposoby świadczenia usług drogą elektroniczną. Zawiera również informacje dotyczące postępowania reklamacyjnego oraz sposobów i warunków odstąpienia od umowy.

 

Sklep internetowy www.starling-store.pl należy do STARLING Patrycja Szpak, ul. Łukasiewicza 33, 39-200 Dębica, wpisanej do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP: 8722437667, REGON: 522480668.

 

Kontakt ze sklepem jest możliwy za pośrednictwem:

  • wiadomości e-mail na adres mailowy: kontakt@starling-store.pl
  • formularza dostępnego na stronie www.starling-store.pl, w zakładce „Kontakt”
  • numeru telefonu: +48 533 898 410 (telefon czynny w dni robocze)

 

§ 1

DEFINICJE ZAWARTE W REGULAMINIE

 

  1. FORMULARZ ZAMÓWIENIA – formularz dostępny na stronie internetowej www.starling-store.pl umożliwiający złożenie Zamówienia.
  2. KLIENT lub UŻYTKOWNIK – pełnoletnia osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, korzystająca ze Sklepu w szczególności poprzez złożenie Zamówienia i dokonująca zakupów za pośrednictwem Sklepu lub korzystająca z innych Usług Sklepu internetowego. 
  3. KONSUMENT – pełnoletnia osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą Umowę Sprzedaży w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  4. KONTO – uregulowana w niniejszym Regulaminie nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa), w ramach której, po dokonaniu rejestracji lub zakupu w Sklepie Klient uzyskuje dostęp do panelu klienta w Sklepie stanowiącego indywidualny zbiór zasobów i uprawnień́ Klienta oraz umożliwiający mu składanie Zamówień na Produkty dostępne w Sklepie i przeglądanie swojej dotychczasowej historii zakupów.
  5. KOSZYK – funkcjonalność́ Sklepu Internetowego umożliwiająca wyświetlenie wybranych przez Klienta Produktów do zakupu, a także wprowadzenie i modyfikację danych zamówienia takich jak: liczba Produktów, adres dostawy, dane do faktury, sposób dostawy, formy płatności.
  6. KUPUJĄCY:
    1. Pełnoletnia osoba fizyczna, w tym Konsument, która posiada zdolność do czynności prawnych,
    2. Przedsiębiorca na prawach konsumenta, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególnie przyznają zdolność prawną, 

która korzysta ze Sklepu z zamiarem zawarcia Umowy Sprzedaży ze Sprzedawcą.

  1. OPERATOR PŁATNOŚCI –podmiot pośredniczący przy realizacji płatności za pomocą przelewu bankowego lub płatności kartą płatniczą.
  2. PRODUKT – dostępne w Sklepie towary i produkty wymienione, opisane i prezentowane w Sklepie. 
  3. PRZEDSIĘBIORCA NA PRAWACH KONSUMENTA - osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą Umowę Sprzedaży bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  4. REGULAMIN - niniejszy regulamin Sklepu.
  5. SKLEP lub SERWIS - Sklep internetowy Usługodawcy działający pod adresem www.starling-store.pl, za pośrednictwem, którego Klient może dokonywać zakupów określonych Produktów.
  6. SPRZEDAWCA lub USŁUGODAWCA – Patrycja Szpak, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą STARLING Patrycja Szpak z siedzibą przy ul. Łukasiewicza 33, 39-200 Dębica, wpisanej do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP: 8722437667, REGON: 522480668, prowadząca i będąca właścicielką Sklepu.
  1. UMOWA SPRZEDAŻY – Umowa Sprzedaży Produktu zawarta między Klientem, a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu.
  2. USŁUGA – usługa świadczona przez Usługodawcę na rzecz Klienta za pośrednictwem Serwisu.
  3. ZAMÓWIENIE - oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.

 

§ 2

POSTANOWIENIA OGÓLNE

 

  1. Sklep internetowy www.starling-store.pl działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie. Regulamin określa zasady i warunki korzystania ze Sklepu, a także prawa i obowiązki Sprzedawcy i Kupujących.
  2. Za pośrednictwem Sklepu, Sprzedawca prowadzi sprzedaż detaliczną Produktów dostępnych w Sklepie, świadcząc jednocześnie usługi drogą elektroniczną na rzecz Kupujących. Kupujący może dokonać zakupu za pośrednictwem Sklepu jedynie tych  Produktów, które są widoczne w witrynach internetowych Sklepu i oznaczone jako dostępne.
  3. Warunkiem korzystania ze Sklepu przez Klienta i dokonywania sprzedaży Produktu przez Sprzedawcę jest zapoznanie się z treścią Regulaminu i jego akceptacja. Akceptując Regulamin Kupujący wyraża zgodę na jego wszystkie postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania.
  4. Każdy Klient z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Serwisu lub Usług Sklepu zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
  5. W ramach korzystania ze Sklepu zabrania się dostarczania informacji o charakterze bezprawnym, w tym w szczególności zabrania się:
  1. dostarczania i przekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, w szczególności w ramach formularzy znajdujących się w Sklepie,
  2. rozsyłania i umieszczania w ramach Sklepu niezamówionej informacji handlowej;
  3. korzystania ze Sklepu w sposób niezgodny z Regulaminem oraz przepisami prawa;
  4. korzystania ze Sklepu w sposób zakłócający jego funkcjonowanie;
  5. korzystania z wszelkich treści zamieszczonych na stronach internetowych Sklepu do innych celów niż osobistego użytku.

§ 3
USŁUGI ŚWIADCZONE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

  1. Za pośrednictwem Sklepu, Sprzedawca świadczy na rzecz Kupującego usługi drogą elektroniczną. 
  2. Podstawową usługą świadczoną drogą elektroniczną na rzecz Kupującego przez Sprzedawcę jest umożliwienie Kupującemu złożenia Zamówienia w Sklepie. Złożenie zamówienia możliwe jest bez konieczności założenia Konta w Sklepie.
  3. Za pośrednictwem Sklepu, podczas składania Zamówienia w Sklepie, Klient może dodatkowo zapisać się do newslettera, w celu otrzymywania od Sklepu na swój adres mailowy informacji m.in. o nowościach i promocjach w Sklepie. Zapis do newslettera wymaga:
    1. posiadania aktywnego adresu e-mail i jego podania podczas składania Zamówienia, 
    2. zaznaczenia zgody na otrzymywanie newslettera, 
    3. zapoznania się i zaakceptowania „Regulaminu Newslettera” dostępnego podczas podawania danych do newslettera i udzielania zgody na korzystanie z tej usługi.
  4. Klient, który zapisał się do newslettera może zrezygnować z jego otrzymywania w każdej chwili, poprzez kliknięcie w służący do tego link zawarty w każdej wiadomości wysyłanej w ramach newslettera - co będzie stanowiło natychmiastowe rozwiązanie „umowy na dostarczanie newslettera” łączącej Klienta i Usługodawcę. 
  5. Jeżeli Kupujący zdecyduje się założyć Konto w Sklepie, Sprzedawca świadczy na rzecz Kupującego również usługę drogą elektroniczną polegającą na założeniu, aktualizacji i utrzymywaniu Konta w Sklepie. W Koncie przechowywane są dane Kupującego oraz historia Zamówień złożonych przez niego w Sklepie. Kupujący loguje się do Konta z wykorzystaniem swojego adresu e-mail oraz zdefiniowanego przez siebie hasła. 
  6. Założenie Konta w Sklepie odbywa się poprzez wypełnienie i przesłanie, za pomocą automatycznego mechanizmu Sklepu, formularza rejestracyjnego. Z chwilą przesłania formularza rejestracyjnego, między Kupującym a Sprzedawcą zawierana jest umowa o prowadzenie Konta w Sklepie. Umowa zawierana jest na czas nieokreślony, a Kupujący może tę umowę wypowiedzieć ze skutkiem natychmiastowym w każdej chwili, usuwając konto.
  7. Z chwilą założenia Konta, Usługodawca wysyła do Klienta na podany w formularzu adres mailowy wiadomość z potwierdzeniem założenia konta wraz z załączonym Regulaminem Serwisu.
  8. Umowę o prowadzenie Konta w Sklepie może również wypowiedzieć ze skutkiem natychmiastowym Sprzedawca, jeżeli Kupujący korzysta ze Sklepu w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami lub Regulaminem, a w szczególności, gdy Kupujący:
    1. podejmuje działania o charakterze bezprawnym, wskazane w §2 ust. 5 Regulaminu,
    2. korzysta ze Sklepu w sposób utrudniający korzystanie z niego innym użytkownikom,
    3. podał nieprawdziwe dane osobowe lub informacje w Koncie,
  9. Sprzedawca nieodpłatnie świadczy na rzecz Kupującego ww. Usługi drogą elektroniczną. Odpłatne są Umowy Sprzedaży zawierane za pośrednictwem Sklepu.

§4

WARUNKI TECHNICZNE I BEZPIECZEŃSTWO 

 
  1. Do prawidłowego korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania Zamówień na Produkty, jak również w celu skorzystania z Usług świadczonych przez Usługodawcę drogą elektroniczną, niezbędne są:
  1. dostęp do Internetu,
  2. standardowy system operacyjny,
  3. standardowa przeglądarka internetowa w aktualnej wersji (Mozilla Firefox, Internet Explorer, Opera, Google Chrome, Safari lub Microsoft Edge),
  4. aktywne i odpowiednio skonfigurowane konto poczty e-mail,
  5. włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików Cookies oraz obsługi Javascript.
  1. Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby korzystanie ze  Sklepu Internetowego możliwe było z wszystkich popularnych typów komputerów, systemów operacyjnych i przeglądarek internetowych, jednak nie gwarantuje i nie odpowiada za możliwość i efektywność korzystania z wymienionych stron w całości lub części przy użyciu wszystkich dostępnych narzędzi.
  2. Sprzedawca zapewnia środki techniczne służące zapobieganiu pozyskiwania, modyfikacji lub zniekształcenia danych osobowych i informacji przez Klientów oraz przez nieuprawnione osoby trzecie.
  3. Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego i ciągłego funkcjonowania Sklepu oraz Konta. Kupujący powinien poinformować Sprzedawcę o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu Sklepu oraz Konta.
  4. Sprzedawca nie jest odpowiedzialny za wypadki wynikające z niedostosowania się Klienta do przedstawionych w Regulaminie wymagań technicznych koniecznych do współpracy z systemem teleinformatycznym, z którego korzysta. 
  5. Reklamacje związane z funkcjonowaniem Sklepu lub Konta, należy zgłaszać na adres e-mail: kontakt@starling-store.pl , podając w treści reklamacji imię i nazwisko składającego, adres do korespondencji, a także rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu. Sprzedawca rozpatruje wszelkie reklamacje w terminie do 14 dni od otrzymania reklamacji a następnie informuje o jej rozstrzygnięciu na adres e-mail składającego reklamację.

 

 

§ 5
INFORMACJE DOTYCZĄCE PRODUKTÓW

 

  1. Produkty oferowane w Sklepie są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych i zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
  2. Informacje znajdujące się na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa. Klient, składając Zamówienie, składa ofertę kupna określonego Produktu na warunkach podanych w jego opisie.
  3. Wszystkie ceny Produktów podane na stronach Sklepu są cenami brutto, podanych w polskich złotych (PLN). Cena nie zawiera kosztów dostawy. Koszt oraz termin dostawy jest wskazywany w momencie wyboru sposobu dostawy i przewoźnika.
  4. Niektóre Produkty mogą podlegać wysyłce bezpośrednio od producenta Produktu a nie od Sprzedawcy. Wówczas w opisie Produktu widnieje oznaczenie „Wysyłka od Producenta”, a dostawa będzie odbywała się zgodnie z informacjami zawartymi w §11 Regulaminu. 

 

§6
SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

  1. Zamówienia można składać za pośrednictwem Sklepu za pomocą formularza Zamówień przez 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu i przez cały rok.
  2. Klient nie może dokonać zakupu anonimowo ani pod pseudonimem.
  3. Klient może złożyć Zamówienie bez zakładania Konta. Składając Zamówienie bez zakładania Konta Klient powinien uzupełnić formularz Zamówienia, zaakceptować Regulamin i Politykę prywatności oraz checkboxy dotyczące zapoznania się z warunkami umowy.
  4. Klient może złożyć Zamówienie zakładając Konto Użytkownika, jeśli taka opcja jest dostępna w Sklepie.
  5. Klient składa Zamówienie poprzez wykonanie następujących kroków:
  1. wybór jednej lub kilku pozycji Produktów oferowanych w Sklepie przez kliknięcie dostępnej opcji „Do Koszyka”, przejście do zakładki „Koszyk”, a następnie kliknięcie przycisku „Do kasy”, który kieruje do formularza Zamówienia.
  2. prawidłowe wypełnienie elektronicznego formularza Zamówienia, którego wzór został zamieszczony w Sklepie,
  3. zapoznanie się z Regulaminem i jego zaakceptowanie - Kupujący akceptuje Regulamin tylko, jeśli zapoznał się z jego treścią i rzeczywiście akceptuje jego postanowienia. Akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale niezbędna do złożenia zamówienia,
  4. wysłanie formularza Zamówienia w formie elektronicznej ze strony Sklepu Internetowego przez kliknięcie przycisku „Zamawiam i płacę”.
  1. Po kliknięciu w przycisk „Zamawiam i płacę” Kupujący zostanie przeniesiony na stronę transakcyjną celem dokonania płatności za Zamówienie. Po dokonaniu płatności, Kupujący zostanie zwrotnie przekierowany na stronę Sklepu z potwierdzeniem złożenia Zamówienia. Z tą chwilą Umowę Sprzedaży Produktów objętych Zamówieniem uważa się za zawartą między Kupującym a Sprzedawcą.
  2. Zamówienie będzie uznane za złożone prawidłowo, jeżeli w formularzu Zamówienia zostaną zamieszczone wszelkie dane pozwalające na prawidłową identyfikację Klienta, w tym w szczególności numer telefonu kontaktowego lub adres poczty elektronicznej. W wypadku, gdy podane dane nie są kompletne, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem. Jeżeli kontakt z Klientem nie będzie możliwy, Sprzedawca ma prawo do anulowania Zamówienia.
  3. Kupujący oświadcza, że wszelkie dane podane przez niego w formularzu zamówienia są prawdziwe, natomiast Sprzedawca nie jest zobowiązany do weryfikowania ich prawdziwości i poprawności, choć posiada takie uprawnienie zgodnie z zapisami powyżej.
  4. Każde prawidłowo złożone Zamówienie otrzymuje unikalny kod pozwalający na identyfikację Zamówienia oraz Klienta.
  5. Sprzedawca potwierdza również złożenie Zamówienia poprzez wiadomość email.
  6. W przypadku niemożności realizacji Zamówienia w terminie określonym w niniejszym Regulaminie z uwagi na brak zamówionego Produktu lub zamówionej ilości Produktu, Sprzedawca telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej powiadomi niezwłocznie Klienta o tej okoliczności proponując inny termin realizacji Zamówienia. Klient jest uprawniony do niezaakceptowania nowego terminu realizacji Zamówienia. Z zastrzeżeniem przepisów prawa bezwzględnie obowiązującego, w tym przepisów regulujących odpowiedzialność wobec Klienta będącego Konsumentem, żadna ze stron nie będzie podnosić wobec siebie jakichkolwiek roszczeń z tytułu braku realizacji Zamówienia, o której mowa w niniejszym ustępie Regulaminu.
  7. W trakcie składania Zamówienia – do momentu kliknięcia w przycisk „Zamawiam i płacę” – Klient ma możliwość modyfikacji podanych przez siebie danych osobowych oraz danych w zakresie wybranych przez siebie Produktów, jak również co do formy płatności.
  8. Klient może zaznaczyć checkbox, ze zgodą na przetwarzanie jego danych osobowych w celu wysyłania mu Newslettera przez Sprzedawcę (jeśli taka opcja jest dostępna). Nie jest to jednak obowiązkowe, ale w przypadku braku zaznaczenia takiego okienka, Sprzedawca nie będzie wysyłał Klientowi informacji o nowych produktach i promocjach.
  9. Klient dokonując kliknięcia w przycisk „Zamawiam i płacę”, ma świadomość, iż zawarcie umowy związane jest z obowiązkiem uiszczenia należnej Sprzedawcy zapłaty.
  10. Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli Klienta zawarcia ze Sprzedawcą Umowy Sprzedaży, zgodnie z treścią niniejszego Regulaminu.

§7
METODY PŁATNOŚCI

  1. Dokonanie płatności odbywa się wyłącznie przed realizacją Zamówienia.
  2. Aktualne sposoby płatności oraz elektroniczne systemy płatności, z którymi współpracuje Sklep podane są w Serwisie w zakładce „Płatności i dostawa”.
  3. W procesie składania Zamówienia Klient obowiązany jest dokonać wyboru co do formy płatności za zamówione Produkty. Za złożone Zamówienie można zapłacić, w zależności od wyboru Klienta, poprzez:
  1. płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy,
  2. płatność za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności.
  1. W przypadku płatności przelewem tradycyjnym, wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy numer: PL 43 2490 0005 0000 4500 8573 4703 (Alior Bank S.A.) STARLING Patrycja Szpak. W tytule przelewu należy wpisać „Zamówienie nr …” i podać właściwy numer zamówienia.
  2. W przypadku płatności za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności Klient dokonuje zapłaty przed rozpoczęciem realizacji Zamówienia. Elektroniczny system płatności umożliwia dokonanie płatności za pomocą karty kredytowej lub szybkiego przelewu z wybranych polskich banków.
  3. Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty ceny z tytułu Umowy Sprzedaży w terminie 3 dni roboczych od dnia jej zawarcia, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej.
  4. Produkt zostanie wysłany dopiero po jego opłaceniu, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej.
  5. Wszelkie Płatności elektroniczne realizowane są zgodnie z obowiązującymi regulacjami dostawców usług płatniczych oraz przepisami prawa, a Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za ich prawidłowość. 
  6. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w przekazywaniu Płatności lub odpowiedzi autoryzacyjnych, spowodowane przyczynami powstałymi po złożeniu przez Klienta należnych środków lub weryfikacji danych, w szczególności spowodowane podaniem przez Klienta nieprawidłowych lub niekompletnych danych, które uniemożliwiają̨ zrealizowanie Płatności, jak również za opóźnienia będące następstwem innych zdarzeń niezależnych od Sprzedawcy lub dostawcy usług płatniczych. 
  7. Fakt dokonania zakupu potwierdzony jest e-mailem wysłanym na adres mailowy podany przez Klienta w formularzu Zamówienia, zawierający ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów i informacji dotyczących Zamówienia.
  8. Dodatkowe warunki Sprzedaży lub świadczenia Usług, mogą być uregulowane każdorazowo w opisie Usługi lub Produktu dostępnego w Sklepie.

 

§ 8

ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY

 

  1. Do zawarcia Umowy Sprzedaży, niezbędne jest wcześniejsze złożenie przez Klienta Zamówienia udostępnionym przez Sprzedawcę sposobem, zgodnie z §6 Regulaminu.
  2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie.
  3. Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia, o którym mowa w ust 2 niniejszego paragrafu powoduje związanie Klienta jego Zamówieniem. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia następuje poprzez przesłanie wiadomości e-mail.
  4. Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa w ust 3 niniejszego paragrafu, zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.
  5. Każda Umowa Sprzedaży będzie potwierdzana dowodem zakupu, który będzie dołączany do Produktu w formie papierowej lub wysłany drogą elektroniczną na adres mailowy podany w Zamówieniu.

 

§ 9

REALIZACJA ZAMÓWIENIA

 

  1. Realizacja Zamówienia polega na jego przygotowaniu do wysyłki do Kupującego. Zamówienie uważa się za zrealizowane z chwilą przygotowania Zamówienia do wysyłki.
  2. Czas realizacji Zamówienia w przypadku Zamówienia z dostawą nie powinien przekroczyć 14 dni.
  3. Po zrealizowaniu Zamówienia Sprzedawca prześle na adres poczty elektronicznej Kupującego potwierdzenie realizacji Zamówienia i rozpocznie wysyłkę Zamówienia do Kupującego.

 

§10

KOSZT, TERMIN I SPOSOBY DOSTAWY PRODUKTU

 

  1. Dostawa zamówionego Produktu do Kupującego następuje za pośrednictwem podmiotów świadczących usługi kurierskie lub przewozowe. Aktualne metody dostawy wskazane są na etapie składania Zamówienia w części zatytułowanej „Wybierz formę wysyłki”
  2. Koszty dostawy Produktu, które pokrywa Klient, zawsze są prezentowane w trakcie procesu składania Zamówienia. Są uzależnione od ilości zamówionych Produktów oraz wybranej formy wysyłki.  
  3. Na termin dostawy Produktu bezpośrednio od Sprzedawcy składa się czas kompletowania Produktu oraz czas dostawy Produktu przez przewoźnika:
  1. czas kompletowania Produktów wynosi 1-2 dni roboczych,
  2. dostawa Produktów stanowiących rzeczy ruchome przez przewoźnika następuje w terminie przez niego deklarowanym.
  1. Zakupione w Sklepie Produkty są wysyłane wyłącznie na terenie Polski za pośrednictwem firm kurierskich.

 

§11 

WYSYŁKA OD PRODUCENTA

 
  1. Umieszczenie w Sklepie w opisie Produktu etykiety „Wysyłka od producenta” oznacza, że dany Produkt wysyłany jest bezpośrednio od  jego producenta.
  2. Kupujący może złożyć jedno Zamówienie, w ramach którego dokona zakupu zarówno Produktów wysyłanych przez Sprzedawcę jak i Produktów oznaczonych etykietą „Wysyłka od producenta”. W takiej sytuacji dostawa zostanie zrealizowana zarówno przez Sprzedawcę, jak i Producenta. Kupujący otrzyma dwie przesyłki.
  3. Termin dostawy produktu oznaczonego etykietą „Wysyłka od producenta” uzależniony jest od producenta, który wysyła produkt, przy czym czas realizacji zamówienia nie powinien przekroczyć terminu, o którym mowa w §9 ust. 2 Regulaminu.
  4. W przypadku produktów oznaczonych etykietą „Wysyłka od producenta” Sprzedawca zastrzega wyłączenie poszczególnych sposobów dostawy, w szczególności z uwagi na rozmiary produktów sprzedawanych w modelu „Wysyłka od producenta”.
  5. W przypadku odstąpienia od umowy przez Konsumenta w przypadku produktów sprzedawanych w modelu „Wysyłka od producenta” zastosowanie mają postanowienia z §12 poniżej. Konsument dokonuje zwrotu na adres Sprzedawcy wskazany w Serwisie w zakładce „Zwroty i reklamacje”.

 

§ 12

ODSTĄPIENIE OD UMOWY PRZEZ KONSUMENTA 

LUB PRZEDSIĘBIORCĘ NA PRAWACH KONSUMENTA

 

  1. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta, który zawarł ze Sprzedawcą umowę na odległość, ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia objęcia rzeczy w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik.
  2. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:
  1. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  2. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu (np. bielizna osobista, akcesoria erotyczne),
  3. o dostarczanie treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną i  uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a Sklep przekazał konsumentowi potwierdzenie zawarcia umowy,
  4. w której przedmiotem są towary wyprodukowane według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  5. w której przedmiotem są zapieczętowane nagrania dźwiękowe, nagrania wizualne lub oprogramowania komputerowego, których opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
  1. Aby odstąpić od umowy, Konsument musi w terminie 14 dni od doręczenia towaru poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia - na przykład pismo wysłane pocztą tradycyjną lub wiadomość wysłana pocztą elektroniczną na adres mailowy: kontakt@starling-store.pl .
  2. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Konsumentowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  3. W razie odstąpienia od umowy Konsument niezwłocznie zwraca towar przedsiębiorcy na swój koszt – nie później niż w terminie 14 dni od poinformowania o odstąpieniu. 
  4. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. 
  5. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  6. Sprzedawca dokona zwrotu wartości Produktu wraz z kosztami jego dostawy dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
  7. Zwrot nastąpi niezwłocznie, a najpóźniej w terminie 14 dni od momentu otrzymania przez Sprzedawcę zwracanego towaru.
  8. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu mu, poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  9. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania zwracanego Produktu.
  10. Postanowienia zawarte w §12 Regulaminu dotyczące Konsumenta, zgodnie z art. 7aa ustawy o prawach konsumenta, stosuje się również do Przedsiębiorcy na Prawach Konsumenta.

 

 

§13
RĘKOJMIA I GWARANCJA 

  1. Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Kupującemu produkt zgodny z umową.
  2. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego za brak zgodności towaru z umową (rękojmia za wady).
  3. Zakres i zasady odpowiedzialności (rękojmi) za wady regulują postanowienia Rozdziału 5a ustawy o prawach konsumenta oraz odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego. 
  4. W związku z obowiązującymi od 1 stycznia 2023 r. zmianami przepisów dotyczących rękojmi i odpowiedzialności za brak zgodności towaru z umową, Sprzedawca informuje, że do umów zawartych przed tą datą stosuje się dotychczasowe przepisy Kodeksu cywilnego o rękojmi (to jest przepisy obowiązujące przed 1 stycznia 2023 r.).
  5. Jeżeli Kupujący stwierdzi wadę produktu powinien poinformować o tym Sprzedawcę, określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną wadą lub składając oświadczenie stosownej treści. Należy wówczas podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
  6. Zawiadomienia o wadach dotyczących Produktu oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem formularza dostępnego w Koncie.
  7. W celu umożliwienia oceny wad fizycznych Produktu, należy go dostarczyć na adres: ul. Łukasiewicza 33, 39-200 Dębica.
  8. Sprzedawca ustosunkuje się do składanej przez Kupującego reklamacji w ciągu 14 dni od dnia doręczenia mu reklamacji za pomocą takiego środka komunikacji, przy wykorzystaniu którego reklamacja została złożona. 
  9. Sprzedawca nie jest gwarantem produktów objętych gwarancją producenta. W przypadku udzielenia przez gwaranta (producenta) gwarancji, jej warunki są udostępnione przy danym produkcie.
  10. Uprawnienia z tytułu gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w dokumencie gwarancyjnym dołączonym do produktu lub informacją wskazaną przy opisie produktu objętego gwarancją, udostępnioną na stronie Sklepu. Reklamacje z tytułu gwarancji mogą być składane bezpośrednio w autoryzowanych serwisach wskazanych w dokumencie gwarancyjnym produktu lub w informacji wskazanej przy opisie danego produktu na stronie Sklepu.
 

 

§ 14

PROMOCJE

 

  1. Sklep może organizować obniżki cen, rabaty, gratisy lub podejmować inne działania promocyjne (dalej jako: „Promocje”). Za Promocje uważa się np.:
  1. promocje produktowe - polegające na obniżce ceny danego Produktu o określoną kwotę lub rabatem procentowym, określonym każdorazowo na stronie Produktu,
  2. promocje wartościowe – polegające na obniżce ceny Koszyka zawierającego produkty objęte promocją o rabat kwotowy lub procentowy określony każdorazowo po dodaniu Produktów do Koszyka i spełnieniu szczegółowych warunków promocji umieszczonych na stronie Promocji, 
  3. pakiety promocyjne – polegające na przyznaniu Kupującemu rabatu kwotowego lub procentowego na najtańszy Produkt przy zakupie określonej ilości dowolnych Produktów objętych Promocją. Promocja obejmuje wszystkie Produkty znajdujące się̨ na stronie Promocji,
  4. promocja na koszty dostawy – procentowo lub kwotowo obniżająca koszty dostawy po dodaniu do Koszyka Produktów spełniających szczegółowe warunki Promocji umieszczone na stronie Promocji lub w newsletterze. Promocja na koszty dostawy może dotyczyć́ dowolnego kanału dostawy.
  1. Promocja może być́ uzależniona od podania kodu rabatowego podczas składania Zamówienia.
  2. Po złożeniu Zamówienia zawierającego pakiet lub zestaw promocyjny nie ma możliwości jego podziału.
  3. W przypadku, gdy przedmiotem Zamówienia jest pakiet lub zestaw promocyjny, odstąpienie przez Klienta od Umowy, zgodnie z §12 niniejszego Regulaminu, może dotyczyć́ wyłącznie całego pakietu lub zestawu promocyjnego. Nie ma możliwości rezygnacji z pojedynczych Produktów wchodzących w skład pakietu lub zestawu promocyjnego.
  4. Promocje w Sklepie Internetowym nie podlegają̨ łączeniu, o ile regulamin danej Promocji nie stanowi inaczej.
  5. W przypadku dokonywania Promocji wiążącej się z ogłoszeniem obniżki cen Produktów, Sprzedawca zawsze wskazuje „Historię ceny”, zawierającą informacje o najniższej cenie stosowanej przez Sprzedawcę w okresie 30 dni przed zastosowaniem obniżki ceny.
  6. Promocje, o których mowa powyżej, mogą̨ być́ prowadzone m.in.: na określony czas, do wyczerpania zapasu Produktów promocyjnych lub do odwołania. Jeżeli w warunkach Promocji zastrzeżono ograniczoną pulę produktów objętych Promocją, Promocja obowiązuje do czasu wyczerpania puli takich produktów.
  7. Warunki danej Promocji mogą być również opisane w Sklepie przy opisie konkretnych Produktów nią objętych.

 

 

§15
OPINIE O PRODUKTACH W SERWISIE I ICH WERYFIKACJA

  1. Sprzedawca umożliwia swoim Klientom wystawianie i dostęp do opinii o Produktach na zasadach wskazanych w niniejszym punkcie Regulaminu. 
  2. Wystawienie opinii przez Klienta możliwe jest po skorzystaniu z formularza umożliwiającego dodanie opinii o Produkcie. Formularz ten jest dostępny wyłącznie dla Klientów posiadających Konto w Serwisie. Dodając opinię, Usługobiorca może również dodać ocenę graficzną - jeżeli taka opcja jest dostępna w formularzu opinii. 
  3. Opinia może być wystawiona tylko do faktycznie zakupionych Produktów w Sklepie oraz przez Klienta, który dokonał zakupu opiniowanego Produktu. Zabronione jest zawieranie fikcyjnych lub pozornych Umów Sprzedaży w celu wystawienia opinii o Produkcie.
  4. Dodawanie opinii przez Klientów nie może być wykorzystywane do działań bezprawnych, w szczególności do działań stanowiących czyn nieuczciwej konkurencji, czy też działań naruszających dobra osobiste, prawa własności intelektualnej lub inne prawa Sprzedawcy lub osób trzecich. Klient dodając opinię obowiązany jest do działania zgodnego z prawem, niniejszym Regulaminem i dobrymi obyczajami.
  5. Opinie mogą być udostępniane bezpośrednio na stronie Sklepu Internetowego (np. przy danym Produkcie).
  6. Sprzedawca zapewnia aby publikowane opinie o Produktach pochodziły od jego Klientów, którzy zakupili dany Produkt. W tym celu Sprzedawca podejmuje następujące działania, aby sprawdzić, czy opinie pochodzą od jego Klientów:
    1. Opublikowanie opinii wystawianej za pomocą formularza dostępnego bezpośrednio na stronie Sklepu wymaga wcześniejszej weryfikacji przez Usługodawcę. Weryfikacja polega na sprawdzeniu zgodności opinii z Regulaminem, w szczególności na sprawdzeniu, czy osoba opiniująca zakupiła opiniowany Produkt. Weryfikacja następuje bez zbędnej zwłoki.
    2. W razie wątpliwości Sprzedawcy lub zastrzeżeń kierowanych do Sprzedawcy przez innych Klientów lub osoby trzecie, czy dana opinia pochodzi od Klienta lub czy dany Klient kupił dany Produkt, Sprzedawca zastrzega sobie prawo skontaktowania się z autorem opinii celem wyjaśnienia i potwierdzenia, że faktycznie jest Klientem Sklepu Internetowego lub dokonał zakupu opiniowanego Produktu. 
  7. Wszelkie uwagi, odwołania od weryfikacji opinii, czy też zastrzeżenia czy dana opinia pochodzi od Klienta lub czy dany Klient kupił dany Produkt mogą być zgłaszane mailowo na adres: kontakt@starling-store.pl 
  8. Sprzedawca nie zamieszcza ani nie zleca zamieszczania innej osobie nieprawdziwych opinii lub rekomendacji Klientów oraz nie zniekształca opinii lub rekomendacji Klientów w celu promowania swoich Produktów. Sprzedawca udostępnia opnie zarówno pozytywne, jak i negatywne.
 

§16
POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA SPORÓW I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ

  1. W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z:
    1. zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy,
    2. zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą,
    3. bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.
    4. internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.  Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
  2. Szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie internetowej
    http://www.polubowne.uokik.gov.pl.
  3. Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z zawartymi umowami na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.
 

§17

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

 
  1. Dane osobowe podawane przez Klientów w Sklepie (w tym w procesie rejestracji Konta, w procesie składania Zamówienia bez zakładania Konta, podczas korzystania z Serwisu lub Usług), przetwarzane są̨ przez Patrycję Szpak, prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą STARLING Patrycja Szpak z siedzibą przy ul. Łukasiewicza 33, 39-200 Dębica, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP: 8722437667, REGON: 522480668, (administrator danych) - prowadzącą i będącą właścicielką Sklepu.
  2. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednakże niezbędne do złożenia Zamówienia, zakupu Produktu, podjęcia kontaktu z Usługodawcą oraz korzystania z Usług świadczonych drogą elektroniczną przez Usługodawcę, które wymagają̨ podania danych osobowych. Administrator przetwarza dane osobowe w celu świadczenia Usług drogą elektroniczną, zawierania z Klientem i wykonywania Umów Sprzedaży Produktów zamówionych przez Klienta w Sklepie Internetowym, a w przypadku wyrażenia przez Klienta zgody, o której mowa w §3 niniejszego Regulaminu, również̇ w celu świadczenia usługi newslettera.
  3. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz do ich zmiany, przenoszenia i usunięcia. Dane osobowe mogą̨ być zmieniane lub usuwane samodzielnie przez Klienta, po zalogowaniu się̨ na Konto.
  4. Szczegółowe postanowienia dotyczące ochrony danych osobowych Klienta, zasady przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies opisane zostały w polityce prywatności i plików cookies dostępnej w Serwisie w zakładce „Polityka Prywatności”


§18
POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Regulamin i Umowa Sprzedaży podlegają prawu polskiemu.
  2. Każdorazowo składane w Sklepie Zamówienie stanowi odrębną Umowę Sprzedaży i wymaga osobnej akceptacji Regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji Zamówienia.
  3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania oraz odwoływania ofert, Promocji oraz do zmiany cen Produktów w Sklepie bez uszczerbku dla praw nabytych przez Kupującego, w tym w szczególności warunków umów zawartych przed dokonaniem zmiany.
  4. W przypadku ewentualnego sporu z Klientem niebędącym Konsumentem sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
  5. Żadne z postanowień niniejszego Regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień Konsumentów wynikających z przepisów prawa.
  6. Sprzedawca zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian do niniejszego Regulaminu z zastrzeżeniem, iż do Umów Sprzedaży zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w chwili zawarcia Umowy Sprzedaży.
  7. Nowy Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na platformie internetowej Sprzedawcy. Klienci posiadający Konto w Sklepie o każdej zmianie Regulaminu zostaną powiadomieni pocztą elektroniczną na adres e-mail przypisany do Konta. W przypadku braku akceptacji treści nowego Regulaminu, Klient ma prawo w każdym czasie wypowiedzieć umowę o prowadzenie Konta poprzez jego usunięcie lub złożenie Sprzedawcy stosownego oświadczenia, w dowolnej formie, o wypowiedzeniu umowy o prowadzenie Konta.
  8. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawy o prawach konsumenta czy ustawy o ochronie danych osobowych i Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO).

  

Przejdź do strony głównej

    STARLING Patrycja Szpak
    ul. Łukasiewicza 33, 39-200 Dębica
    NIP: 8722437667
    sklep@astarte.pl
    tel. 533898410
    ALior Bank PL43 2490 0005 0000 4500 8573 4703

        USTAWIENIA PLIKÓW COOKIES
        Są zawsze włączone, ponieważ umożliwiają podstawowe działanie strony. Są to między innymi pliki cookie pozwalające pamiętać użytkownika w ciągu jednej sesji lub, zależnie od wybranych opcji, z sesji na sesję. Ich zadaniem jest umożliwienie działania koszyka i procesu realizacji zamówienia, a także pomoc w rozwiązywaniu problemów z zabezpieczeniami i w przestrzeganiu przepisów.
        Pliki cookie funkcjonalne pomagają nam poprawiać efektywność prowadzonych działań marketingowych oraz dostosowywać je do Twoich potrzeb i preferencji np. poprzez zapamiętanie wszelkich wyborów dokonywanych na stronach.
        Pliki analityczne cookie pomagają właścicielowi sklepu zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzi w interakcję ze sklepem, poprzez anonimowe zbieranie i raportowanie informacji. Ten rodzaj cookies pozwala nam mierzyć ilość wizyt i zbierać informacje o źródłach ruchu, dzięki czemu możemy poprawić działanie naszej strony.
        Pliki cookie reklamowe służą do promowania niektórych usług, artykułów lub wydarzeń. W tym celu możemy wykorzystywać reklamy, które wyświetlają się w innych serwisach internetowych. Celem jest aby wiadomości reklamowe były bardziej trafne oraz dostosowane do Twoich preferencji. Cookies zapobiegają też ponownemu pojawianiu się tych samych reklam. Reklamy te służą wyłącznie do informowania o prowadzonych działaniach naszego sklepu internetowego.
        ZATWIERDZAM
        Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
        USTAWIENIA
        ZGADZAM SIĘ